God morgon!



Nu har jag vaknat somna runt 4 inatt så är rätt trött.

Hade jätte trevligt igår. Cajsa och jag blev hämtade av ett gäng raggare som körde runt, runt, runt sen till slut ner oss till stan. Vi gick runt över allt träffa massor av roligt folk. Träffa Sonny och martin och följde med dom till royal oak. Träffa massor mer där inne. Men va ett riktigt kaos.. Folk tappa glas över allt och det va riktigt svettigt. Så vi drog och åt sen gick hem och sov!

Hade inte min kamera med mig :( 



Idag ska jag och Sanne ner till stan och lyssna på Kalle Baah. Med Rasmus och nåra till!
De kommer bli fett mee brrra.

Men mer planer har jag inte en.. Ska strax ut och möta josse.




Kommentarer
Postat av: Michaila - vinn valfrit smycke!

Sv. Haha ja gör det:D det skulle ju kunna fungera :O

2010-08-14 @ 16:29:14
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0