Igår gjorde jag


Jag och sanne åkte till josse och förkröka sen åkte ner till stan. Vi åkte karusell och gick runt massa. Jag var inne på royal oak en sväng och vi stog och lyssna på Kalle baah.  Tiden gick jävligt fort för egentligen gjorde vi ingenting och endå kom vi hem 5 på morgonen till mig. Och somnade 6 ..




Först sanne och josse. När vi åkte ner till stan följde seinab (stavas?) med. På stan träffa vi tusen människor vi kände. Men var väl lite längre med sonny och martin. Träffa även Max, Ramus, Alex, jim och Kiwi.





När Sanne står och tjafsar med några tjejer och Rasmus går fram och slänger upp sanne på axeln och går där i från.. haha :(  tjejernas min va bara för rolig..

När vi kom hem till mig och sanne och jag får våra jävla skratt anfall. Går inte o förklara men allt är kul när vi väl börjat skratta åt något ..




Att det vart massor bråk. Tjej tjafs, Förhållande tjafs, familjebråk, killar börjar bråka. jaaa ni vet vad jag menar ..

Och att någon var tjurig hela tiden och bara hade problem.

Och att jag gjorde illa min näsa. Plus skrapa upp ryggen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0