Lite ord bara

Jag har längtat efter att bli vuxen och slippa allt omoget tjafs,
slippa all svarta sjuka och all skit. Men nu har jag inset att vuxen
värden är likadan. Det kommer inte ändras vuxna människor bråkar,
vuxna människor är svartsjuka. Jag måste lära mig att leva med det.
Jag kan inte längre gå runt och vänta på att jag ska växa i från det.

Jag måste ställa mig upp på mina ben och säga hur jag vill ha det.
Jag kan inte längre springa ifrån mina problem. Jag måste sluta tänka
på allt och istället berätta och prata om det. Det finns folk i värden som
har det så mycket tuffare en mig. Jag måste sluta klaga och leva livet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Taack :)

så hur mår du?

2010-08-06 @ 21:51:55
URL: http://ayanpayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0