Ni är guld värda!



Sanne Weinestads
Du finns där när jag behöver dig! Vi har sjukt kul ihop och är för lika varandra. Som är ett helvete ibland.. haha!
Men älskar dig gumman fast det går upp och ner mellan oss emellan åt. Men du är som en syster för mig. Vi bråkar men blir endå aldrig av med varandra. Du är hur bra som helst!


Mattias Collin
värdens bästa pojkvän! Det bästa med dig är att du är ärlig och jag kan lita på dig till 100%. Du är den bästa i mitt liv. Jag saknar dig så fort jag är utan dig. Jag tänker på dig hela tiden. Jag älskar dig över allt annat. Jag mår så jävla bra när jag är i din närhet. Och vi kan prata med varandra om precis allt ♥


Sophie Savela
När allt är som värst kommer jag till dig. Du vet hur jag funkar jag vet hur du funkar. Du är den enda som kan få mig lungn. Jag känner att jag kan berätta allt för dig precis allt. Att min pappa gifte sig med dig är helt underbart! Du är en jätte bra människa som tar hand om mig och får mig att göra det rätta! Älskar dig 

  
Helene Bergström
Jag blir jävligt trött på dig ibland och det är mycket tjafs här hemma. Men endå är du min mamma och jag älskar dig för du ställer alltid upp för mig och gör allt för att få mig och må bra. Du är en bra människa som bryr dig om allt och alla. Alla gillar dig för den du är! Vi har sjukt kul ihop. Men på morgonen hatar jag dig! Du är sjukt jobbig som jämt stör min skönhets sömn....


Kommentarer
Postat av: Amanda Alm

Det är bra rebecca, ta hand om dina nära. Speciellt din mamma, du förstår inte vilken ängel hon är och har varit för dig ! <3 Och jag finns också för dig. Efter 11 år tillsammans glömmer man inte varandra i första taget. Vi ses ikväll <3

2010-08-06 @ 14:58:23
URL: http://metrobloggen.se/amandaalm
Postat av: Mammsen

Du är min ängel Rebecca och jag är otroligt glad o tacksam att jag har fått förmånen att ha dig till låns... du finns alltid hos mig o va som än händer så älskar jag dig otroligt mycket. Tårarna rinner...men av glädje över det du känner för mig. Du vet precis hur jag funkar... ;)) ja du gör ju det min söta unge. Ta väl hand om dig!

2010-08-06 @ 16:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0