Frågestund SVAR



1. Varifrån kommer du?
Jag är född i Sverige men jag är 75 % finsk! Fast kan ingen finska alls eller så :)



2. Hur gammal är du?
Jag blir 17 år om 25 dagar! fyller den 25 september

3. Din favoritfärg?
Rosa tror jag.. Har ingen speciell!

4. Din favoritårstid? Varför?
Det är nog hösten och våren! Då är det varken för varmt eller kallt

5. Favoritlåt?
Jag har olika favorit låtar varje dag.. Men just nu är nog Kid Cudi – Erase Me - Main den bästa

6. vad är det bästa med att blogga ?
Det är kul och skriva! Och väldigt skönt och släppa på sina tankar och funderingar. Extra kul är att höra folk säga att dom gillar min blogg!

7. vad tycker du om snigg sanne?
Hon är min bästavän och jag älskar henne! Sen kan jag störa mig väldigt mycket på henne. Men när vi har kul har så jävla kul och vi finns alltid för varandra. Vi är rätt lika fast endå olika. Men hon är värdens härligaste och bästa :)


8. vart bor du?
På söder i Eskilstuna, Södermanlandslän

9. Varför började du blogga för?
Jag börja blogga rätt sent. För i början visste jag inte ens vad blogg va. Mina kompisar gjorde det och jag ville testa. Och sen fortsatte det bara :) Har bloggat lite till och från nu sista tiden ..

10. Favortibloggar?
Har ingen direkt favorit blogg. Följer ingen blogg varje dag utan går in och kollar igenom lite då och då när jag har tid :)

11. när började du först blogga?
Förata gången måste nog vart för ett år sen :) Sen sluta jag ett tag och börjat igen nu för kanske 2-3 månader sen :)

12. om någon hade frågat om du skulle kunna länka personens blogg och skriva lite vad du tycker om den och så, skulle du gjort de då ?:)
Det beror på. Först och främst vill jag veta vem personen är. Och om det är värt det! Vill inte göra reklam för någon skit blogg med 50 läsare om dagen direkt.. Om det inte är någon jag känner så klart!

13. Hur tycker du att det är att gå till tandläkaren??
Hemskt, vidirgt och bläää! Jag hatar det helt enkelt!
(borde väl du veta mamma)


Kommentarer
Postat av: viki

Sv; På No promises med shayne (=



Vill du delta även idag i dagens blogg tävlingen? :)Vore kul om du var med! Jag slumpar 3 vinnare så det är stor chans att du blir vald! Dessutom får du en länkning om du vinner, och jag tar aldrig bort den! Bra va? ;)



Hoppas din dag vart bra! <3

Kram! <3

2010-09-01 @ 18:32:54
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: viki

Sv; aa jag ser det, bra svar!! <3

2010-09-01 @ 18:37:13
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Tack du :) Allt bra?



Föresten snygging så har jag en tävling just nu där du kan vinna ett nattlinne med matchande t-stringtrosa. Det ända du behöver göra är att lämna en kommentar, om det skulle vara något för dig :)

2010-09-01 @ 18:59:49
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hehe okej :) kikar in

2010-09-03 @ 00:30:59
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0